2024-11-13

Śląsk wiceliderem w rankingu medialności w marcu

Instytutu Monitorowania Mediów opublikował raport “Piłka w grze”, podsumowujący medialność klubów i piłkarzy w marcu 2024 roku. Śląsk Wrocław ponownie zajął drugie miejsce w Polsce, uzyskując 3 281 publikacji.

Wrocławianie utrzymują się w ścisłej czołówce zarówno jeśli chodzi o tabelę PKO BP Ekstraklasy, jak i rankingi medialności. Podobnie jak w zeszłym roku, WKS 2024 rok rozpoczął jako jeden z najczęściej opisywanych i omawianych klubów piłkarskich w Polsce. W marcu Śląsk wygenerował 3 680 publikacji, co dało drugie miejsce w rankingu, tylko za plecami Legii Warszawa. Jak czytamy na stronie Instytutu Monitorowania Mediów wrocławski klub ponownie zaliczył najwięcej publikacji w prasie drukowanej – szczególnie w takich tytułach jak “Sport”, “Przegląd Sportowy” i “Słowo Sportowe”.

Wysokie miejsce Śląska w rankingu medialności to niemal reguła. W marcu WKS zaliczył pierwsze ligowe zwycięstwo w tym roku (z Widzewem), ale i porażkę w meczu na szczycie z Jagiellonią. Obecny lider tabeli wskoczył na trzecie miejsce w rankingu medialności, któremu kolejny raz przewodzi warszawska Legia. Tuż za podium znalazł się Lech Poznań, a kolejne miejsca zajęły Widzew Łódź, Pogoń Szczecin, Ruch Chorzów i Raków Częstochowa.

Grafika autorstwa IMM Monitoring Mediów:

Dziękujemy kibicom, którzy aktywnie uczestniczą w medialnych aktywnościach klubu oraz dziennikarzom, regularnie piszącym i mówiącym o naszym klubie na swoich łamach. Przedstawicieli mediów zapraszamy do subskrybcji biura prasowego klubu w serwisie Accredito. To tam znaleźć można komunikaty prasowe, materiały zdjęciowe, dźwiękowe i filmowe oraz prowadzone są procesy akredytacyjne na mecze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *