2025-01-14

Totalizator Sportowy pozostaje partnerem Ślęzy

Totalizator Sportowy pozostaje w gronie partnerów koszykarek Ślęzy Wrocław. W siedzibie wrocławskiego oddziału Totalizatora podpisano nową umowę, na mocy której właściciel marki LOTTO będzie nadal wspierać drużynę Ślęzy Wrocław.

Trwające rozgrywki Orlen Basket Ligi Kobiet są siódmymi, w których Ślęza Wrocław ma przyjemność i zaszczyt współpracować z Totalizatorem Sportowym. Na przestrzeni lat obie strony zrealizowały wspólnie wiele atrakcyjnych projektów dla kibiców, a zmagania w aktualnym sezonie nie będą pod tym względem inne. Decyzja władz Totalizatora o kontynuacji współpracy świadczy o wzajemnym zaufaniu i korzyściach wynikających z wieloletniego partnerstwa.

– Niezmiernie cieszę się z możliwości dalszych wspólnych działań z Totalizatorem Sportowym. Bardzo serdecznie dziękuję, że możemy dalej budować nasze partnerstwo. Kontynuacja współpracy w roku 80-lecia klubu potwierdza, że jesteśmy rzetelnym partnerem biznesowym i oferujemy naprawdę atrakcyjne możliwości wizerunkowe – komentuje podpisanie umowy prezes zarządu Ślęzy Wrocław Katarzyna Ziobro.

– Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę, ponieważ Ślęza Wrocław jako partner biznesowy jest dla nas uosobieniem tego co w sporcie najlepsze. Nasze relacje biznesowe oparte są na zaufaniu i pełnym szacunku. Wierzymy głęboko w to, że nasz lokalny reprezentant dzięki wsparciu Totalizatora Sportowego zrealizuje swoje cele sportowe. My chcemy mieć w tym swój wkład i wierzymy w to, że trwający sezon będzie sezonem pełnym sukcesów dla Ślęzy Wrocław i całej wrocławskiej koszykówki. Umowa Ślęzy Wrocław i Totalizatora Sportowego oznacza, że marka LOTTO nadal będzie obecna na meczach odbywających się we Wrocławiu i na tym nam zależało najbardziej – powiedział dyrektor wrocławskiego oddziału Totalizatora Sportowego Rafał Tyrcz.

Umowa Ślęzy Wrocław i Totalizatora Sportowego oznacza, że zgodnie ze słowami dyrektora Rafała Tyrcza marka LOTTO pozostaje obecna podczas domowych meczów koszykarek Ślęzy Wrocław. Logo marki pozostaje na koszulkach meczowych zawodniczek dwukrotnych mistrzyń Polski, a dodatkowo pojawia się także na koszulkach rozgrzewkowych. Branding partnera klubu będzie widoczny w KGHM Ślęza Arenie, a efekty współpracy obu stron będą widoczne regularnie również w mediach społecznościowych 1KS-u.

– Marka LOTTO przez ostatnie lata na dobre znalazła się w świadomości naszych kibiców i bez wątpienia jest kojarzona ze Ślęzą Wrocław. Jej obecność w KGHM Ślęza Arenie oraz na strojach naszych koszykarek to już tradycja i nasza komunikacja wizerunkowa nie byłaby kompletna bez logotypu LOTTO. Wierzę, że w najbliższych miesiącach zrealizujemy razem kilka ciekawych projektów – dodała Katarzyna Ziobro.

– W ostatnim sezonie w zakresie wzajemnej współpracy weszliśmy na jeszcze wyższy poziom. Niedługo na kibiców będzie czekać dużo niespodzianek oraz nowych inicjatyw w zakresie wykorzystania przestrzeni medialnej, które wspólnie wypracujemy. To jest naprawdę ciekawy sezon w rozgrywkach Orlen Basket Liga Kobiet i wierzymy w to, że Ślęza Wrocław odegra w nim kluczową rolę – kończy Rafał Tyrcz.

źródło: slezawroclaw.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *