Nowy dyrektor komunikacji, marketingu i sprzedaży w Śląsku
Do Śląska Wrocław dołączył Patryk Załęczny, który stanie na czele połączonych działów marketingu i sprzedaży oraz komunikacji.
Patryk Załęczny pracował już w Śląsku Wrocław w latach 2013-16, najpierw w biurze prasowym, następnie w dziale marketingu i sprzedaży. Po odejściu ze Śląska łączył obowiązki pracownika lokalnej rozgłośni radiowej, rzecznika Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, a także współpracował z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie prowadził zajęcia z zakresu PR-u w sporcie. Przez kolejne lata współpracował z Departamentem Prezydenta Urzędu Miejskiego Wrocławia i pracował m.in. w Biurze Prasowym Urzędu, Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej czy Aquaparku. Ostatni rok spędził jako dyrektor ds. komunikacji i PR we wrocławskim TBS-ie.
Nowy dyrektor ds. komunikacji, marketingu i sprzedaży ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim (kierunek komunikacji społecznej i dziennikarstwo).