Koszykarski Śląsk Wrocław oficjalnie ogłosił nawiązanie współpracy z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2025/26 i ma wzmocnić rozwój klubu oraz promocję koszykówki w Polsce.
Nowe partnerstwo w sercu koszykówki
Koszykarski Śląsk Wrocław zawarł strategiczne porozumienie z Totalizatorem Sportowym, który od wielu lat wspiera polski sport jako jeden z jego kluczowych mecenasów. Marka LOTTO dołącza do grona partnerów trójkolorowych, a jej logo pojawi się w halach, na materiałach promocyjnych oraz na klubowej odzieży – zarówno meczowej, jak i treningowej.
– Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od lat jest nie tylko mecenasem polskiego sportu i kultury, ale także symbolem konsekwentnego wspierania rozwoju pasji i talentów. (…) Jesteśmy przekonani, że dzięki temu partnerstwu możemy razem sięgnąć po najwyższe cele sportowe – powiedziała Karolina Pokorska, Prezes Zarządu Koszykarskiego Śląska Wrocław.
LOTTO — blisko koszykówki
Totalizator Sportowy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich spółek, działająca nieprzerwanie od blisko 70 lat, właściciel marki LOTTO — obecnej w ponad 28 tysiącach punktów sprzedaży w całym kraju. Firma wspiera liczne inicjatywy sportowe i kulturalne, a sama marka odgrywa istotną rolę w finansowaniu sportu.
Marka LOTTO jest partnerem tytularnym koszykówki 3×3 w Polsce, a jej ambasadorem jest znany koszykarz Marcin Gortat. Obecne partnerstwo ze Śląskiem Wrocław wpisuje się w szeroką strategię wspierania rozwoju koszykówki w kraju.
– Cieszymy się z nawiązanej współpracy. Koszykówka zyskuje w naszym kraju coraz większą popularność, a dzięki tej umowie logo marki LOTTO będzie pojawiać się częściej na parkietach Basket Ligi – dodał Szymon Gawryszczak, Członek Zarządu Totalizatora Sportowego
Więcej artykułów o koszykarskim Śląsku Wrocław znajdziesz w dedykowanej zakładce klubu: zobacz tutaj.







